KAPSÜL 18 ´E-TİCARET VE DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİLERİ´ SEMİNERİ GERÇEKLEŞTİ

 

E-ticaret girişimcilerinin hedefleri arasında site trafiği oluşturmak, tüketiciler ile ilişki kurmak, satış ve kârlılığı artırmak gibi aksiyonlar son günlerde öne çıkıyor. Bu hedefleri gerçekleştirmek için kullanılabilecek pek çok farklı pazarlama stratejisi mevcut, tek bir ortak reçete mümkün değil. Büyük kısmı yıllar içerisinde denenmiş ve başarısı ispatlanmış yöntemlerin yanı sıra, henüz başarısı ispatlanmamış veya literatürde kalmış durumda. Bu alana ilgi duyan teknopark çalışanlarını ve firmalarını bir araya getirerek stratejileri değerlendirmek, bilgi paylaşımını desteklemek ve işbirliği olanakları yaratmak için 22 Kasım salı günü, Y.T.Ü. Davutpaşa Kongre Merkezinde Yıldız Teknopark tarafından “E Ticaret ve Dijital Pazarlama Stratejileri” semineri düzenlendi. Seminerin konuşmacısı Prof. Dr. İbrahim Kırcova oldu. Firma yöneticileri ve teknopark çalışanlarının katılım gösterdiği seminerde konuşmacı Kırcova, Dünya’da ve Türkiye’de e-ticaretin gelişimi, e-ticarette iş modelleri (B2C, B2B, C2C), bir fikir e-ticaret projesine nasıl dönüştürülür, e-ticaret sitesi kurmak için kullanılabilecek çözümler, e-ticaret sitesinde içerik yönetimi nasıl oluşturulur, tedarikçilerle yapılacak iş birlikleri, e-ticarette online ödeme sistemleri, dijital pazarlama iletişimi, mobil pazarlama uygulamaları, lojistik yönetimi gibi birçok konulara değindi. Dinleyicilerin aktif olarak katıldığı seminer soru-cevap bölümünün ardından başarıyla son buldu.

Yıldız Teknik Üniversitesi, TeknoPark - Copyright © 2015.