METGLOBAL

Akıllı Müşteri Deneyim Süreçleri

HotelsPro; seyahat profesyonellerine  konaklama çözümlerinde  global pazardaki en uygun içerik, fiyatlar ve geniş ürün yelpazesi ile hızlı erişim imkanı sağlayan bir Metglobal markasıdır.

Müşteri deneyimi ekibimiz HotelsPro Markası için öncelikle müşteri memnuniyetini ölçmek ve sadık müşteri profilini sağlamak için çalışmaktadır.

İş zekası birimi ile beraber tasarladığımız teknoloji modülü, kalite sürecinin sistem üzerinden akmasını ve online geri bildirim mekanizması ile sürekliliğini sağlar.

Şirket içi süreçler ve müşteriden gelen geri bildirimler tasarladığımız iş zekası yazılımı üzerinde analiz edilir ve analiz sonuçları online olarak birebir ilgili çalışanlarla ve yöneticileriyle paylaşılır. Görevlendirilen çalışan ve birimler tarafından çözüm önerileri oluşturulur ve uygulamaya alınır. Bu sayede hem efektif, hem hızlı hem de müşteriyi daha memnun eden sonuçlar üretilir.

Genel analiz sonuçları, tasarladığımız iş zekası yazılımı üzerinden online olarak raporlanır. Müşteri talebi konusuna göre; kişi bazlı ya da departman bazlı raporlar günlük, haftalık, aylık, dönemlik olarak anında temin edebilir. Dönemsel,ekipsel ve yıllık değerlendirme karşılaştırmalarını toplam puanların yanı sıra grafik olarak da incelemek mümkündür.

Oluşturulan süreçte aşağıdaki bileşenler düzenli olarak iş zekası ve müşteri deneyimi birimleri tarafından analiz edilir. Analiz sonuçlarına göre standartlara uygun olmayan ve/veya müşteri memnuniyetsizliği yaratan durumlar tespit edilir. Bu noktaları geliştirmek için yenilikçi aksiyon projeleri oluşturulur.

 

Yıldız Teknopark - Copyright © 2015.